Reklamace
- Kupující je povinen vadu reklamovat u prodávajícího.
- Kupující je oprávněn vadu zboží reklamovat písemně zasláním na adresu provozovny prodávajícího viz Všeobecné obchodní podmínky.
- Vadu zboží, na které se vztahuje záruka, je kupující oprávněn reklamovat nejpozději do uplynutí záruční doby viz Všeobecné obchodní podmínky.
- Kupující je povinen před převzetím zboží od dopravce zkontrolovat, zda je zásilka v pořádku. V případě poškození zásilky s přepravovaným zbožím je kupující povinen informovat písemně nebo emailem (info@interierstone.cz) prodávajícího do 2 dní od převzetí zásilky. Na pozdější reklamace způsobené přepravou nebude brán zřetel.
- Kupující je povinen spolu s reklamací vad zboží předložit reklamované zboží a umožnit jeho prohlídku za účelem posouzení reklamované vady zboží. Reklamované zboží je kupující povinen předložit v originálním obalu a v úplném stavu včetně jeho příslušenství a součástí a souvisejících dokladů (včetně daňového dokladu).
- Kupující je povinen při reklamaci předložit fakturu ke zboží.
- Kupující je povinen v reklamaci uvést číslo objednávky, název zboží a specifikovat vady, které reklamuje. Kupující je dále povinen v reklamaci uvést, čeho se domáhá.
- Prodávající je povinen reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne jejího doručení případně ode dne předání reklamovaného zboží viz Všeobecné obchodní podmínky.
- Je–li reklamace důvodná, prodávající ve lhůtě uvedené v předchozím odstavci vyzve kupujícího, aby si opravené nebo vyměněné zboží vyzvedl, případně zboží zašle kupujícímu na jeho náklady poštou na adresu určenou kupujícím.
- Pokud prodávající reklamaci neuzná, oznámí to kupujícímu ve lhůtě uvedené v odstavci 9. Spolu s oznámením o neuznání reklamace prodávající kupujícímu sdělí, kolik by stála výměna nebo oprava zboží.
- Kupující je povinen bez zbytečného odkladu po obdržení oznámení o neuznání reklamace sdělit prodávajícímu zda žádá o provedení výměny či opravy zboží za úplatu, jinak je povinen si zboží v téže lhůtě vyzvednout nebo sdělit prodávajícímu kam má být zboží zasláno. Náklady spojené s vrácením zboží kupujícímu nese kupující.